Rabu, 5 November 2008

Coretan Hari Ini

aku sebenarnya agak teruja sejak ada blog sendiri ni,jadi hari-hari aku cuba log masuk nak tengok atau edit apa-apa yang patut.untuk pengetahuan,aku tak pergi kerja hari ni atas sebab kesihatan yang kurang baik jadi duduk rumah je la.aku cuba pergi ke klinik berhampiran rumah untuk mendapatkan MC,malangnya aku terpaksa pusing berkali-kali untuk mendapatkan parking.bosan dengan situasi berikut,aku ambik keputusan pulang ke rumah dan mungkin pergi sekali lagi disebelah petang.pun,tak jadi jugak pasal hujan lebat dan aku layan tidur la ape lagi nak buat kan?.ok lah,banyak mengarut dah aku ni.disebabkan aku tak kerja hari ni,aku berpeluang untuk menonton tv kat rumah(aku belum ada astro kat rumah wei).aku layan drama-drama melayu ni,aku tahu ramai orang yang aku kenal tak suka tengok betul tak?.tak kisah pasal tu semua sebab aku rasa ada jugak drama-drama tu jalan ceritanya agak bagus tapi tak kurang juga yang mengarut dan melampaui batasan imaginasi aku.aku nak tanya,korang dah pernah tengok drama siri Ampang Medikal? macam ala-ala 'Grey's Anatomy' versi melayu gitu.

Tiada ulasan: